...

SommerferieSmile

Fik en sms i går hvori stod....Husk at slappe af! Det var en ordre fra sygeplejersken i DK. Men først skal jeg lige....

...gøre Yaris ren invendig.....der skal bruges knofedt.Angry

...bage en masse søde sager!

...kigge ind i vaskerummet, lukke øjnene, knipse med fingrene og håbe på at der sker noget helt af sig selv...ellers må jeg jo kalde på mamma hot!

...STRIKKE til jeg dånerShocking

...hoppe på trampolin med ungerneW00t

...Gå fra Huki over til Brandagil i det gode vejr som jeg har bestilt

...Slikke solJoyful

...øve mig i at baldere 

...sy en skjorte og et forklæde til min folkedragt

...på ferie men ved ikke hvorhen endnu...Olafsvik, Stykkisholmur, Skalanes, Bolungarvik...måske

...høste for anden og forhåbentlig sidste gang i sommer

...kigge på strikkemaskinen, stryge den blidt over nålene, så kan det jo være at den ter sig som jeg vil at den skal

...se på kunstværker i Hvarfi

...til Handverksdagar i Hrafnagil 

...skrive menuen for august/september, så den er klar til skolen starter 

Håber at 3 ugers ferie er nok...

 Se jer for inden I går over gaden! Veller...


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband