Uld i lange baner!

Jeg tog mig sammen i sidste uge og kiggede på alt mit garn. Min stue lignede en garnbutik, men der var nu ikke nogen der klagede over det. Det var måske et spørgsmål om tid inden at nogen ville komme med en kommentar. Okay, jeg gjorde lidt mere end kun at kigge på garnet! Det blev sorteret efter alle kunstens regler og det er sq ikke småting jeg fandt. Jeg kan strikke mange sweatere og veste og allt muligt af det hele. Nu bliver det liggende på Elisabets seng, indtil vi får overnattende gæster. Jeg har et vist overblik over det og kan jo bare hente det jeg skal bruge. Faktisk har jeg opdaget hvad der er jeg mangler....en reol med masser af små rum i til uldgarnet, og med masser der mener jeg MASSER! Jeg er lige blevet færdig med en lille kjole med hjerter på i str.6 år og nu er der en vest (igen) på pindende.

Vejret er bare for meget i disse dage. Det blæser hele og halve orkaner og håret ser ud derefter! Det regner hvert andet minut og vejene er som smør. Jeg var nu så fornuftig, for en gangs skyld, at splitte trampolinen af og sætte den ind i skuret for den havde ikke overlevet 1/4 orkan det er helt sikkert. Jeg har lidt tænkt over om den kan være inde i garagen i opslået stand men jeg tvivler...jeg har tænkt det før men aldrig gjort noget ved det....vi ser....

Jeg befinder mig ret godt på skolebænken og forhåbentlig får læreren banket noget ind der kan bruges. Hvem ved, måske fortsætter jeg efter nytår.....vi ser....

Jeg elsker IKKE fodbold i fjernsynet. Spillerne løber rundt i for lange shorts og der er intet at kigge på! Men bortset fra det så har jeg oftere end en enkelt gang forladt stuen i protest. Hold k... det irriterer mig....men det var mig selv der foreslog at han fik programmet med engelsk fodbold. Jeg gør det aldrig igen det er helt sikkert. Aldrig, aldrig, ALDRIG. Jeg kan ikke engang sidde og strikke til fodbold... Men jeg kan spille høj musik, smække med døre og være pisse irriterende imens der er fodboldkamp og det er jeg faktisk god til :o) Hvis det nu var at benzinen havde været billiger, så havde jeg jo være ude at gi den gas for at få det pirrelige ud af systemet... Det er sq ingen dans på roser at være gift med mig...

Ellers går allt stille og roligt her på gården. Vi er færdige med at høste og så er det slagtningen der står for døren. Lammene skal slagtes og et par enkelte får...så ryger der et par stykker i fryseren også..

Nu kan jeg ikke sidde stille længer eller jeg gider ihvertfald ikke. Jeg har et par ting eller tusind jeg skal nå så der er ikke meget weekend for mig denne gang. Men der kommer jo nok en weekend til...håber jeg... Vi ser...

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband