* * *

* Får og heste er kommet hjem fra heden, det gik som det skulle

* Mødte en masse som jeg kun ser en enkelt gang om året

* Solgte kaffe med de andre ladies 

* Aftensmad for familie og venner lørdag aften gik lige præcis som det plejer!!!

* Tog til dansebal og sad på min flade...var chaffør i denne omgang

* Sov længe i søndags... 

* En sweater og et stykke vest er klar til at aflevere :o)

* Næste stykke vest skal der snart startes på...

* Sidder på skolebænken med et enkelt fag i islandsk

* Første opgave er afleveret... 

* Nogen ting skal bare overståes i en fart

* Vejret er blevet køligere men ikke mere end en uldtrøje kan klare!

* Er så glemsom at jeg skammer mig...det er bare for meget...hvorherrebevares...

* Nej det er ikke ma og pa¨s telefonnr som jeg har glemt ;o)

* Maria holder fødselsdag for klassen i morgen

* Hun har bestilt pita, chokoladekage, kanelsnegle og rice crispies muffins

* Jeg har arrangeret 2 unge til at holde styr på ungerne 

* Og der skal ikke synges fødselsdagssang sagde den unge dame!

* Gad vide om jeg får lov til at tage billeder...

* På søndag tager vi en velfortjent slapper 

* Nå gir jedd å skriiv meer


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband