Lidt om ingenting...

Jo jo Elísabet ringede midt om natten...de var 6 unge smukke mennesker der ikke kunne komme hjem fra ballet. Men der er ikke noget der er mere i orden end at hente dem hvor som helst, når som helst, i stedet for at de kører med nogen der har drukket. De 3 jeg kørte, Elisabet, Bergthora og Kristrun, har jeg kørt 120 gange og de hører hver gang det samme....ih hvor jeg glæder mig til I får kørekort for så skal jeg hentes fra fester hver weekend. Det har de grinet meget af, de ved jo at det ikke bliver aktuelt.

Hvis jeg er heldig er der plads til mig i teltet i nat!

 Det ser ud til at vi fire der skal på ferie skal i 4 forskellige retninger! Gisli vil vestpå, jeg vil nordpå...ok det vil Maria også, hendes favorit er Vaglaskogur. Jon vil til Atlavik østpå, ja det er ikke nemt. Der var et forslag med at skrive hver en seddel og en bliver trukket ud. Meeeen jeg bliver jo pissesur hvis ikke min seddel bliver udtrukket... Det nemmeste ville være et sommerhus og så køre ture derfra. Jeg bliver overirriteret hvis jeg går glip af Handverksdagar i Hrafnagil....sådan en irritiration kan vare indtil jul, hvis jeg anstrenger mig! Der skal holdes et feriemøde... Endnu er der ingen der har foreslåetat køre derhen hvor vejret er bedst....

Tænker kraftigt på at gå ud i køkkenet og bruge nogle af de talenter jeg gemmer på. Menuen i dag står på fiskefrikadeller og da daddy cool ikke er her må jeg jo prøve at lave dem lige så gode som hans. Jeg er ved at lave blåbærmarmelade i brødmaskinen og glæder mig til at smage. Faktisk burde jeg bage pandekager til kaffen og bruge et lille trix som jeg hørte om igår. Fatter ikke at jeg ikke har kunne tænke det selv. For at bage tynde pandekager hælder du den overskyende dej af panden! Tror det bliver et værre svineri men vi prøver...Mamma hot sendte en guldkornskageopskrift i går, så skal vi bare ha købt guldkorn!

 Det går langsomt men alligevel fremad med jordbærkjolen..... Nå køkkenet kalder, jeg skriver engang når jeg har oplevet noget virkeligt ophidsende! 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband