Lidt af hvert

1 morgenvagt og 2 aftenvagter inden der er dømt ferie. Ikke fordi jeg skal fejre at jeg holder op for i sommer på sygehuset for der er godt at arbejde. Glæder mig bare til at få sommerferie. Hvis så jeg kunne få 20 dage med vejr som i dag så er det bare fjong. Vejret var godt indtil det begyndte at blæse en nordlig vind. Men som sædvanlig kan det ikke betale sig at klage over vejret, man skal bare klæde sig af.....eller på..... efter det!

 Maria har lige haft en lille uge i Olafsvik hos sin qsine Rannveig. Jeg blev nødt til at ringe aftenen inden hun kom hjem for lige at spørge om hun nu kom hjem igen eller hvad....eller om vi bare var helt glemt. Imens var Gudrun Helga her hos os. Hun og Jon har stået i køkkenet og bagt og regeret. Gudrun ville ikke med sine forældre hjem. De havde ellers sagt at hun kunne bage derhjemme. Nej det ville hun ikke, hun ville bage for Gisli! Så er det lige at jeg kommer til at tænke over at jeg nok ikke helt lever op til de krav længere. Jeg bager når jeg gider! Ja og når den søde tand bliver ivrig.... Når nu jeg tænker 15 år tilbage så bagte jeg hver dag dengang....tro det eller ej.... 

 Det blev ikke til noget lyserødt til den bette. Jeg faldt for en hvid kjole med jordbær på og strikkeriet går bare der ud af! Så skal jeg snart til at sy bamser! Læste at der var en pakke på vej med alt hvad der skal bruges til det. Glæder mig helt vildt til at prøve det. Så er det et spørgsmål om hvad jeg kan gøre for dig, Hanne...bare sig til. Vesten er sendt til DK og jeg venter spændt på at høre hvordan den passer. Jeg fik en bestilling på en vest heroppe og garnet er købt og så skal der bare kløs på. Daddy cool har lavet 15 knapper til mig og jeg glæder mig vildt til at se dem. De er af sibirisk lærke, så jeg får lidt svært ved at snakke med dem!!! Men der skal strikkes flere flotte trøjer til knapperne....og så får jeg 5 stk pinde til vestene også. Han bliver jo enarmet for en tid og der er det vist kun sudoku og krydser og tværser, der kan blive gjort noget ved.

Sidste år smed jeg vores telt ud. Det hang ikke i laser men det så ikke godt ud og lynlåsene var hver og en gået  i stykker... Det er jo surt når ungerne gerne vil sove i telt så jeg invisterede i et 3 mandstelt for et par dage siden. Jeg regner ikke med at ungerne kommer ind og sover før engang til efteråret. Jeg bliver nødt til at spørge om lov hvis jeg vil sove derude. Det skal ikke undre mig at jeg skal betale dem for det også....

Der er ild i Hunathing i disse dage. Elisabet skal til dansebal i aften med en masse veninder. De sover i sommerhus og kan sq spille musik så højt de vil! De har arrangeret chaffør men for en sikkerheds skyld sagde jeg til hende at hun skulle ringe hvis de strander et eller andet sted i nat....altså ringe til sin far...... Hvis det ikke er fordi jeg skal på arbejde i morgen tidlig, så havde jeg sikkert taget til fest i aften.....hvis og hvis min r.. er spids..... Glæder mig til at se de unge tøser ude på arbejdet i morgen, de får sq ondt i håret!!! Det havde de også i dag...

I stedet for at side her på min flade og fortælle den ene ligegyldige ting efter den anden, burde jeg gå ind og finde noget tøj der er lidt finere end mit lilla og pink shiny joggingtøj. Vi er inviteret på forvokset kylling (kalkun) hos min svigerinde i aften. 

Fortsat god weekend...

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband