Det var sq også på tide...

...at Jensen fik lov til at køre i en ordentlig traktor. Ja og med ordentlig mener jeg med radio mange tak! Jeg har brugt min fridag på at høste og det var ikke så dårligt. Især da jeg kom op i MF6280, der er bedre at sidde end i min sofa....ja det fortæller så een om hvor dårlig min sofa er! Inden jeg hoppede ud i MF, rendte jeg rundt for at lede efter gamle kassettebånd og fandt da et par stykker. Sikke jeg nød at lytte til Gnags, mand det er sq længe siden... Og der gik ikke ild i maskinerne og der sprang ingen dæk, faktisk gik der intet i stykker imens jeg kørte derude! Alt det held må da snart være brugt op.

I går var jeg på arbejde på skolen....hvis man da kan kalde det arbejde at spise kager til man får ondt! Jo jeg lavede da dagens gode gerning og nåede alt det som jeg ikke fik gjort i fredags.

I fredags var vi, Jon, Maria og jeg, i Reykjavik. Der var et enkelt tandlægebesøg, biograftur, uofficel housewarming og butikkiggeri. Det var en hurtig tur der tog hele dagen, ja og jeg tog derned i yaris og kom hjem i corolla....af den simple grund, at ligemeget hvor meget plads der er i yaris, så er der ikke plads til 2 stk dæk til en jeep. Om jeg så bruger alle mine talenter på at arrangere så kan det ikke lade sig gøre... Med corolla fulgte der gudvedhvormange cd¨er med god musik, det er bare guf for ørerne! Men da jeg jo ikke var ude at køre med de skøre men med Jon og Maria så var volumen tilpas lav!

Strikkepindene er lige kommet klar af den islandske sweater... Men jeg har stadig en liggende med hestemotiv som skal strikkes færdig. Jeg har smidt et billede af jordbærkjolen ind under mine billeder for dem der gider at kigge. Så er jeg begyndt på en trøje i str.2 år i armyfarve og den skal sikkert ha hvide dødningehoveder som jeg ikke lige har tegnet endnu.

På torsdag er det blevet tid til at tage op på heden igen og hente får og heste. Men alt det kan I følge med i inde hos folk og får. Der kommer sikkert nok billeder ind inden man ved af det. Så weekenden byder på gæster, madlavning i den store stil, kaffesalg, skåle til højre og venstre og møde en masse folk som man kun ser en gang om året. Jeg regner med at vi skal være omkring de13 til at overnatte og flere til at spise. Mand jeg glæder mig....til om søndagenLoLNej jeg glæder mig da til det hele.

Fætter Per har fødselsdag i dag...men jeg blev ikke inviteret...Tounge til lykke med dagen...

Jeg kan ikke holde mig vågen længere...jeg skal ha mine 8 timer ellers går det galt... Nat og sov godt... 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband