Til en forandring...

...sidder jeg her med mit nyklippede morgenhår og te! Det stritter sq som det plejer....Jeg har fri i dag så vi tager det stille og roligt. Jeg startede dagen med at vække børnene og derefter var der dømt strikning. Regner med at strikke den isl.sweater færdig i dag, vaskes, tørres, sy lynlås i og afleveres. Ryggen til en vest nåede jeg at strikke på en bustur i lørdags og den mangler en dags arbejde så er den også færdig....

I disse dage er jeg pavestolt af at være islænding. Håndbolddrengene er bare de bedste... Sølv til OL er sq bare så flot. Alle de andre dage er jeg skam også ganske godt tilfreds med at være næsten indfødt.... 

Jon og Maria er taget i skole så sommerferien er et overstået kapitel i denne omgang. Det er så første gang at Maria har glædet sig til at starte op efter sommerferien og hun går i 4.kl., hvilket, synes jeg, er på tide. Skoletaskerne blev ordnet og penalhusene fyldt op, svømmetøj og sportstøj gjort klart og bøgerne får de sikkert i dag. Jon fortsætter med sit klaverspil og korsang. Maria har tænkt sig at starte i koret igen og dyrke lidt sport. De har ingen lyst til at træne svømning i denne omgang. Den første uges tid i skolen følger de nu ikke skemaet stramt efter. Jon skal til Akureyri på bustur, de skal spille bowling og ud at svømme. Maria skal ud at plukke bær med klassen. Vi var til forældremøde i sidste uge hvor jeg startede med at bede om fri fredag d.29/8 på grund af tandlægebesøg i Reykjavik.....det starter sq godt hva.... 

Jeg skal ind og strikke videre. BBC kalder også, mand, det tv styrer sq snart ens liv.... Over og ude for denne gang

 

 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband