Det var kattens....

Endnu engang sidder jeg med morgenhår og kaffe på denne tid af døgnet. Det bliver skønt at komme ind i rutinen og stå tidligt op... Planen er at stå op kl.6.30 på hverdagene. Sidde og strikke og drikke kaffe til kl.7.30 og så bare gi den gas og blive klar til at tage hjemmefra kl.8.00. I weekenderne ser jeg frem til at kunne dase til kl.7 og så strikke, se tv og drikke kaffe. Ja, det er sq nogle gevaldige planer og hvis jeg kender mig selv, så ryger de halve i vasken og resten bliver ikke til noget!

Kiggede på arbejde i en halv dag igår. Køkkenet blev gjort hovedrent i foråret og det var spildte kræfter jeg brugte på det! Køkkenet skal ha en omgang igen for alt er dækket af støv efter de har lagt ny beklædning på gulvet. Havde jeg bare vidst det...... Turen derover er blevet kortere, jeg smuttede over den nye bro og der var garanteret ingen der så mig for yaris ser ikke ud af ret meget eller så var det fordi den lignede et lyn på vejen... Stadarbakki/ Bordeyri var før 43 km, nu 38 km. 

På pindene er en islandsk sweater på bestilling...en grøn vest stadigvæk, ja og det er vist det hele lige for tiden. Jordbærkjolen er færdig og vi har været ude at besøge den unge dame der skulle ha den. Glæder mig til at se hende i den. Nu varer det sq længe inden jeg strikker noget af så tyndt garn igen...det tog sin tid. Hun er 4 uger gammel den bette og bare så sød. Hvem hun ligner er svært at sige, men nuttet er hun. 

På natbordet ligger der ugeblade, det er bare for kedeligt. 

Vores kat har 6 liv tilbage! Den er kommet ind 3 gange med fugle, to gange lå der kun fjeder og hovede og en enkelt gang var fuglen levende. Han har bjælde om halsen og alligevel fanger han fugle. Er fuglene døve eller bare sløve.... Så længe han ikke sk.... herinde må han blive, men skulle det ske, så er det ud af vagten i en fart. Tror at han har lært at bordene er forbudt område for jeg har ikke set ham på dem i mange måneder. Jeg synes heller ikke det er særlig lækkert med kattehår i kaffekoppen! 

Til middag skal vi ha leverpølse. Gulash i aften....det er der ingen ben i. Sidder nogen med en ide om, hvordan man laver appelsinsovs til stegte kyllingebryst, så vil jeg gerne vide det! Ellers må jeg jo prøve mig frem...

Vasketøjet kalder.... 


« Síðasta færsla | Næsta færsla »

Bæta við athugasemd

Ekki er lengur hægt að skrifa athugasemdir við færsluna, þar sem tímamörk á athugasemdir eru liðin.

Innskráning

Ath. Vinsamlegast kveikið á Javascript til að hefja innskráningu.

Hafðu samband